fredag 21 oktober 2011

Malou på tv och själv ligger vi nerbäddade i soffan under tjocktäcket.
Sitter och kikar i jultidningsfynden över en kopp kaffe.
De kom igårkväll och idag tänkte jag följa något utav tipsen i den ena.
Känner mig inte pigg. Mer slak än rak om man säger så, så idag lär det inte bli många knop gjorda .
Laddar istället för morgondagen då jag ska träffa efterlängtad vän över fika.
Varför måste alla fina bo så långt bort kan man undra?

För övrigt förbereds det för dop Och TRETTIO-årskalas!
Två ganska stora grejer som inte styrs upp i en handvändning.
Och inte är det lätt att planera och inspirera med en liten plutt som kräver sitt.
Fast å andra sidan kanske man får lägga ner sin pretantiösa sida och kanske inse att allt inte måste vara perfekt denna gången.

1 kommentar:

Omentjej sa...

Oj, jag planerade inte mkt innan dopet, jag som brukar planera massor. Men det blev jättebra trots att vi inte hade dukar så det räckte och ingen tårta. Haha. Lycka till med båda festerna, visst är det svårt att koncentrera sig på sådant när man har en liten plutt att ta hand om! Kram!